quake a kacelerace

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Pátek Duben 7 01:13:52 CEST 2000

On Thu, 6 Apr 2000, Martin Lipinsky wrote:

> Dobry den.
>
> Mam v pocitaci kartu Riva TNT 2 AGP a jelikoz je v distribuci Debian 2.2
> quake 2, zkusil jsem si ho zahrat. Rad bych se zeptal zda se nekomu
> podarilo rozchodit ho akcelerovane (openGL ?) protoze pokud v nastaveni

takze, aby byly odpovedi konecne k veci. podivejte se na stranku
mpregOrion. tam se doctete par veci jak rozchodit akcelerovane iksy
(kompilace mesaGL atd.)

jo ta adresa je http://www.saunalahti.fi/~laza99/ ted se tam ale nemuzu
dostat takze bez zaruky overeni. (server is down?)

po kompilaci natahnete modul do iksu (sekce Modules) a ziskate
akcelerovany (openGL) X server.

> quaka prepnu na open GL, napise ze mu chybi jakesi knihovny mesaGLcosi (i
> kdyz neco toho jmena se s quakem nainstaluje). Tim to zkonci a spadne
> zpet na softwarovou akceleraci.

pekny vecer.