Routovani: dial-up > RAS > sit

Michal TALMAN talman na regionet.cz
Pátek Duben 7 18:30:47 CEST 2000

> Na stanicích nastavit výchozí bránu na IP síťovky Linuxu, na Linuxu
> povolit forwardování a zkontrolovat, zda není ipchains nastaveno tak,
> aby znemožňovalo forwardování mezi lokálními sítěmi.

To nepomuze,kdyz se ze stanice pripojim pres modem, automaticky se routovani navolene v olvadacich panelech da do METRIC 2 a nastavi se nove s IP, ktere dostala stanice od Linuxu.

Cela situace je vlastne stejna jako u nejakeho ISP. Proste se chci z domova pripojit k firemni lokalni siti (192.168.60.x) konkretne k Linuxu a abych se mohl dostat kamkoliv do firemni site z domova (aby prosel PING na jakykoliv PC ve firme). Jenze se sice spojim, ale projde mi PING jen na linux a na ostatni stroje v siti neprojde. A obracene, zevnitr site nepingnu na PC pripojeny pres modem.

Zkousel jsem jeste neco s ARPem, ale to asi nebude ta spravna cesta ..

diky

M.