Routovani: dial-up > RAS > sit

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Duben 10 10:15:08 CEST 2000

Mám lokální síť 192.168.0.x - připojivšímu se klientovi nastavuji IP
192.168.1.x. Na serveru je povoleno routování a IPchains povolují
normální provoz mezi 192.168.0.x a 192.168.1.x. Stroje na síti
192.168.0.x mají jako defaultní bránu 192.168.0.ip_serveru, připojivší se
klient má (defaultně nastavenu) bránu 192.168.1.ip_serveru.

A normálně to funguje == jde to! ;) Ještě je na serveru běžící WINS, aby
na sebe oba segmenty sítě mohly Windowsovsky (všichni klienti mají
nastaveno WINS na 192.168.0.ip_serveru).

Slávek.

Dne Pá, 07 dub 2000 jste napsal(a):

> To nepomuze,kdyz se ze stanice pripojim pres modem, automaticky se
routovani navolene v olvadacich panelech da do METRIC 2 a nastavi se nove
s IP, ktere dostala stanice od Linuxu.

> Cela situace je vlastne stejna jako u nejakeho ISP. Proste se chci z
domova pripojit k firemni lokalni siti (192.168.60.x) konkretne k Linuxu
a abych se mohl dostat kamkoliv do firemni site z domova (aby prosel PING
na jakykoliv PC ve firme). Jenze se sice spojim, ale projde mi PING jen
na linux a na ostatni stroje v siti neprojde. A obracene, zevnitr site
nepingnu na PC pripojeny pres modem.