Cteni zprav news serveru pres proxy

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Sobota Duben 8 07:55:41 CEST 2000

Hanus Adler wrote:

> viz archiv konference, už jsem to sem psal -- leafnode,
> www.leafnode.org, je k tomuto účelu asi nejvhodnější.

suhlas, sam ho tiez pouzivam. Podla docs sa nehodi na velke objemy dat
(ja taham asi 30 grup, v jednej mam cca 12500 sprav a zatial sa sprava
normalne - mam 486/66/16M), inak ma velmi pekne riesene niektore
vlastnosti - grupy, ktore nikto necita, automaticky prestane po
nastavenom case tahat, ak nejaky uzivatel chce citat nejaku grupu, ktoru
zatial nema v ponuke, pri dalsom konekte s nadradenym news serverom mu
ju automaticky dotiahne a pod.

Alternativou by este mohol byt NNTPCache (http://www.nntpcache.org/)

Bedo.