Cteni zprav news serveru pres proxy

Sobota Duben 8 17:10:07 CEST 2000

Peter Lacus <zorba na pobox.sk> wrote:
->> >>Potrebuji pro uzivatele Outlook expresu zprovoznit cteni news pres proxy
->> >>server. Poradite mi nekdo jak na to?

->> viz archiv konference, už jsem to sem psal -- leafnode,
->> www.leafnode.org, je k tomuto účelu asi nejvhodnější.

-> suhlas, sam ho tiez pouzivam. Podla docs sa nehodi na velke objemy dat
-> (ja taham asi 30 grup, v jednej mam cca 12500 sprav a zatial sa sprava
-> normalne - mam 486/66/16M), inak ma velmi pekne riesene niektore
-> vlastnosti - grupy, ktore nikto necita, automaticky prestane po
-> nastavenom case tahat, ak nejaky uzivatel chce citat nejaku grupu, ktoru
-> zatial nema v ponuke, pri dalsom konekte s nadradenym news serverom mu
-> ju automaticky dotiahne a pod.

-> Alternativou by este mohol byt NNTPCache (http://www.nntpcache.org/)

NNTPcache je komercny SW. dalsia alternativa je NewsCache
( http://www.infosys.tuwien.ac.at/NewsCache/ ) ktora sice nepodporuje
newsgroups list (zatial) ale zdala sa mi rychlejsia.

Oba sa nespravaju ako proxy server ale ako news server...

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 WinError #98652: Operation completed successfully.