Jak tvorit .tar "on fly"? Kde najit format tar-u?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Duben 8 15:01:47 CEST 2000

Dobry den!

Chci se zeptat, jde nejak "on fly" generovat .tar archivy
(mam na mysli neco jako knihovnu zlib pro .gz soubory).
Jeste konkretneji, potreboval bych cgi-skriptem generovat
.tar.gz balik a nechce se mi to zapisovat nekam buhvi kam do
/tmp a pak to tarovat (pripada mi to potencialne derave, a
krome toho neefektivni; kdyby se to tak vsechno dalo udelat
v pameti....)

Nemate aspon nekdo tuseni, kde najit specifikaci(e) formatu
tar? (v man tar ani info tar jsem zadny kloudny odkaz
nenasel)

Dekuju

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/