Wacom Graphire USB

hwsoft na post.cz hwsoft na post.cz
Sobota Duben 8 20:54:41 CEST 2000

Dne Sat, Apr 08, 2000 at 11:01:28AM +0200, Kaas Miroslav doslo:
> Dobry den.
>
> Jak je to s podporou USB pro linux?
> Potreboval bych pouzivat Subject v linuxu. Je to vubec mozne?

Nevím jak tenhle WACOM, ale já s úspěchem používám USB NoName myš v notebooku
ACER. Při překladu mi menuconfig nabízel i nějaké tablety. Pro začátek doporuču-
ji podívat se na http://www.suse.cz/labs sekce drivery, podsekce USB - backport
2.3.51-2.2.14 (je to patch pro jádro 2.2.14 ) nebo přímo jádro 2.3.51 .
Je tam i solidní popis zprovoznění, pro nastavení xf86configu je na stránce
odkaz na linux-usb-HOWTO. To je sice jen anglicky, ale při problémech mi zkuste
napsat přímo.

    Petr Laščák

p.s. Nevím přesně kdy - snad již brzy něco zveřejním na
     http://www.volny.cz/hwsoft :-).