command not found problem

hab21um na fpf.slu.cz hab21um na fpf.slu.cz
Pondělí Duben 10 13:37:55 CEST 2000

Ahoj,
mam takovy problem:
Na mem linuxu (jadro 2.2.7, puvodne slackware 3.6,
nekolikrat zmeneno a doplneno) mi nektere prikazy hlasi
command not found - prestoze odpovidajici soubory tam
realne jsou. Hlasi mi to i v pripade, kdy jsou dane
soubory volany uplnou cestou
(./insmod, /usr/sbin/insmod), prestoze mam urcite prava.
Do adresaru /lib a /usr/lib mam prava nastavena 0755,
jak na adresare tak na soubory. Vetsina links v techto
adresarich je rovney v poradku.
Prikladem je napr. insmod, lsmod, rmmod, modprobe,
ntpdate, ntptime a patrne jeste nektere. Nevim, co s
tim je, mozna, ze mi tam chybi nejaky soubor /etc/libs
(zadny takovy tam neni).
Ten pocitac se mi nechce cely preinstalovat, je toho na
nem az moc, o co bych nerad prisel, navic na nem neni
CD ROM a mam tam jen cca 540 MB HDD.

Odpovedi prosim primo na muj mail, v teto konferenci
patrne nejsem prihlasen....