linux a pamet

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Duben 10 13:42:37 CEST 2000

Dobry den!

Dekuji za tipy, zkusim a pripadne poreferuji. Ten parametr pro LILO uz
jsem nekde videl, ovsem mezitim stastne zapomenul; domnival jsem se, ze
se jedna o historicky problem. Board mam Microstar K7 Pro, chipset od
AMD, BIOS tusim od Awardu (je to muj domaci pocitac, nemam ho tady na
stole). Jinak viz
http://www.msicomputer.com/products/detail.asp?ProductID=128.

A to me ten Linux (respektive Kudzu) tak potesil, ze mi hned detekoval
novou grafiku i sitovku... nojo, nikdo neni dokonaly :-/

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/