Star Office v cestine prisliben do konce kvetna

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Duben 10 18:13:15 CEST 2000

On 10/04/2000, Mila Kuchta wrote:

> Jen bych dodal, ze nejde samozrejme o uplnou lokalizaci, ale jen o podporu
> ceskych locale, respektive i/o.

Jak to vite? To neni ironie, fakt me to zajima, protoze na posledni
tiskovce Sunu, kde jsem byl (pravda, je to uz skoro pul roku), mi osobne
Marco Boerries tvrdil, ze strategie Sunu je v plnych lokalizacich,
pricemz jsem se samozrejme ptal i primo na ceskou verzi.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi