Star Office v cestine prisliben do konce kvetna

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Duben 10 23:03:25 CEST 2000

Michal Krause pise:

> Jak to vite? To neni ironie, fakt me to zajima, protoze na posledni
> tiskovce Sunu, kde jsem byl (pravda, je to uz skoro pul roku), mi osobne
> Marco Boerries tvrdil, ze strategie Sunu je v plnych lokalizacich,
> pricemz jsem se samozrejme ptal i primo na ceskou verzi.

Pise se to tady: http://www.sun.com/dot-com/staroffice.html -- ja jsem na to
narazil pres odkaz na rootovi :-)). [v pravo nahore je mala noticka uvadejici
rozsah lokalizace]

--
                                   David Kužela