Star Office v cestine prisliben do konce kvetna

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Duben 10 23:57:25 CEST 2000

Michal Krause <michal na krause.cz> píše v diskusním
příspěvku:20000410181314.U20753 na centaurus.4web.cz...

> Jak to vite? To neni ironie, fakt me to zajima, protoze na posledni
> tiskovce Sunu, kde jsem byl (pravda, je to uz skoro pul roku), mi osobne
> Marco Boerries tvrdil, ze strategie Sunu je v plnych lokalizacich,
> pricemz jsem se samozrejme ptal i primo na ceskou verzi.

No ono pred pul rokem bylo pred pul rokem. Tak napr. pred pul rokem tvrdili
ze kompletni ceska lokalizace bude k dispozici v lednu respektive zacatkem
roku 2k (nebo dokonce koncem roku `99) a vsichni vime jaka je situace dnes.
Nedavno vydali prohlaseni o planu na letosni rok ve kterem se o cestine take
nic nepise. Dnes prohlasuji ze bude v kvetnu podpora locales (viz uryvek
nize) Take vam pripadaji nektera prohlaseni sunu prinejmensim rozporuplna?

S pozdravem

Mila Kuchta

Z http://www.sun.cz/products/software/staroffice.htm

 NEPŘEHLÉDNĚTE
Lokalizovaná verze StarOffice 5.2 bude uvolněna v květnu 2000, získáte ji
zdarma na www.sun.cz. Rozsah lokalizace: česká klávesnice, české fonty,
kontrola pravopisu.