Star Office v cestine prisliben do konce kvetna

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Duben 10 23:17:07 CEST 2000

On 10/04/2000, David Kuzela wrote:

> Pise se to tady: http://www.sun.com/dot-com/staroffice.html -- ja jsem
> na to narazil pres odkaz na rootovi :-)). [v pravo nahore je mala
> noticka uvadejici rozsah lokalizace]

Sakra, to je tak, kdyz je clovek slepej jako patrona :(
Diky za info :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi