Jak tvorit .tar "on fly"? Kde najit format tar-u?

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Duben 11 11:11:39 CEST 2000

Mel bych jen jednu malou poznamku, u prirustkoveho taru ("pritarovavani?")
po jednotlivych souborech jde dramaticky dolu rychlost kazde dalsi operace.
Mam zkusenost z "opravdu mnoha" souboru (jednalo se o radove statisice :-)
ale pak to trvalo cca minuty na pridani dalsiho souboru.
Ekvivalentni bylo ztarovat adresar. Vyzkousejte si, jak dlouho vam bude
trvat proste ztarovani prirustkem toho poctu souboru. Snadno by se mohlo
stat, ze vam u dynamicky generovaneho souboru vyhuci klient na timeout.

Hezky den

Honza