Jak smazat routovaci tabulku?

Michal Ludvig mic na logix.cz
Úterý Duben 11 11:15:10 CEST 2000

Zdravim,
potreboval bych smazat nacachovanou routovaci tabulku (zobrazitelnou
pomoci route -C), protoze obcas potrebuju zmenit gateway.
I kdyz zmenim default route, tak linux se stale zkousi pristupovat pres tu
gw, kterou pro spojeni s danym cilem pouzival driv. Bohuzel route flush
ani route -C flush mi nechodi (Flushing `inet' routing table not
supported). Jelikoz ta tabulka je celkem mohutna (cca 700 polozek), tak
neni dost dobre mozne to delat rucne. Samozrejme bych si mohl napsat
nejaky skript, ale nepripada mi to moc ciste...

Diky za pripadne rady

Michal Ludvig