instalace do souboru na fat

Jiří Černý cernyi na vscht.cz
Úterý Duben 11 11:45:39 CEST 2000

Dekuji za reakci, moje dalsi kroky budou smerovat k dokumteci k LILU.
Spravne jste uvedl, ze to pry RH6.2 podporuje a proto jsem chtel nenepadne
zjistit zdali s tim ma nekdo zkusenosti. Mel jsem totiz dokonce v umyslu
naistalovat jinou (mnohem mensi) distribuci na FATku a pouzit ji jako
bezpecny BOOT loader ( prave kvuli bezpecnosti mi nevyhovuje loadlin z
dosu). Ten muj RH je za 1024, takze se LILO stejne nechyta.

Zaroven trochu OT docela mne zarazilo, ze prave pri instalace RH6.2 natvrdo
(bez zeptani) strci do master bootu LILO (to by mi az tak nevadilo), ale
NEVYPISE chybovou hlasku, ze je partisna za 1024 a tedy LILO nepouzitelny.

jeste jednou diky
Jiri Cerny

Jan Klugl <jan.klugl na pikebo.cz> píše v diskusním
příspěvku:38F2CD66.85BC8EA7 na pikebo.cz...

Nejdrive