RedHat install LILO bug [was: Re: instalace do souboru na fat]

Marek Les marek na ryston.cz
Úterý Duben 11 13:21:23 CEST 2000

"Jiří Černý" wrote:

> Zaroven trochu OT docela mne zarazilo, ze prave pri instalace RH6.2 natvrdo
> (bez zeptani) strci do master bootu LILO (to by mi az tak nevadilo), ale
> NEVYPISE chybovou hlasku, ze je partisna za 1024 a tedy LILO nepouzitelny.

Ano, to je pravda a neznaleho uzivatele celkem muze prekvapit, kdyz pul
hodiny instaluje ten "skvely novy Linux" a po rebootu mu znovu nabehnou
Windows a Linux nikde :-).
Reportoval jste to uz do RedHati bugzilly
(http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/) ?

--
        ~
Marek Les a.k.a. MaX

"With a gun in your mouth, you speak only in vowels."