Nesmazatelny soubor?

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Duben 11 14:31:38 CEST 2000

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> Jo, tohle je dobra fligna. Problem je v tom, ze atributy se na ext2
> prenastavuji pomoci ioctl(), ktere se da pouzit, pouze kdyz je prislusny
> inode otevreny, coz se ale udela tezko, kdyz je to nejake nesmyslne
> zarizeni.

Vyvoj Linuxu uz dopodrobna nesleduji, ale mel jsem dojem, ze mi nekdo
nekde psal, ze tento idi....... (nastavovat flagy pouze pres otevrene
souborove kanaly) uz vyvojari odstranili a flagy je mozne nastavovat
i pres nazev souboru, stejne jako v *BSD. Nevite o tom neco blize?

Ja tem lidem od Linuxu stejne vubec nerozumim - co ma byt pres
ioctl, tak je v procfs, napr. operace nad SCSI; co ma byt pres cesty,
je pres ioctl...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science