RedHat install LILO bug [was: Re: instalace do souboru na fat]

Jiří Černý cernyi na vscht.cz
Úterý Duben 11 16:38:31 CEST 2000

Jeste jsem nereportoval, ale musim vas (nebo spise sebe) zklamat, protoze
boot skonci na LI a ani wir tedy nenabehnou.

Marek Les <marek na ryston.cz> píše v diskusním
příspěvku:38F30AB3.EED87CAF na ryston.cz...