Konta na proxy

David Flekna dflekna na iol.cz
Středa Duben 12 14:25:22 CEST 2000

Dobry den ve spolek,

omlouvam se za zacatecnicky dotaz, nicmene prosim o radu. V jedne skole u
nas jsem udelal proxy server. Je na tom nainstalovan balik InternetBox. Pro
ty, kdo nevedi o co jde, tak je v tom nejak nastaveny squid, httpd, routed,
atd a jsou v tom skripty na nastavovani vseho mozneho. Myslel jsem, ze si
tim ulehcim zivot, nicmene opak je pravdou. V te skole by potrebovali, aby
mohli pridelit kazdemu jeho vlastni konto a heslo a ovladat tak pristup do
internetu. Jenze v tech skriptech nic na to neni. Jediny, co tam je, ze to
umi omezit podle IP adresy, ale to mi v pocitacove ucebne nepomuze. Otazka
zni. Umi to vubec squid? Jestli ano, kde bych o tom neco nasel? (nejak se mi
nedari) Jestli ne, jaky SW bych mel k tomuto ucelu pouzit? Staci me
nasmerovat abych netapal ve tme. Ja uz se pak chytim... ;-)

Dekuji za rady
S pozdravem
David Flekna