Konta na proxy

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Duben 12 14:39:18 CEST 2000

On Wed, 12 Apr 2000, David Flekna wrote:
> omlouvam se za zacatecnicky dotaz, nicmene prosim o radu. V jedne skole u
> nas jsem udelal proxy server. Je na tom nainstalovan balik InternetBox. Pro
> ty, kdo nevedi o co jde, tak je v tom nejak nastaveny squid, httpd, routed,
> atd a jsou v tom skripty na nastavovani vseho mozneho. Myslel jsem, ze si
> tim ulehcim zivot, nicmene opak je pravdou. V te skole by potrebovali, aby
> mohli pridelit kazdemu jeho vlastni konto a heslo a ovladat tak pristup do
> internetu. Jenze v tech skriptech nic na to neni. Jediny, co tam je, ze to
> [...]
Primo v konfiguracnim souboru squida je cast venovana acl

acl password proxy_auth REQUIRED
http_access allow password all

A je potreba nastavit authenticate_program

Tot vse.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509