PCMCIA slot ve stolnim PC (fwd)

Jan Liška lisak na infonet.cz
Středa Duben 12 21:52:37 CEST 2000

Preji pekny den,

On Wed, 12 Apr 2000, Martin Patka wrote:

> Zdravim,
>
> potreboval bych trosku poradit s instalaci PCMCIA slotu
> do normalniho PC. Jedna se o slot dodavany s WaveLanem
> cip je VADEM VG-469. Nekde v PCMCIA-HOWTO je psano,
> ze je kompatibilni s i82365. Tak jsem do /etc/sysconfig/pcmcia
> zmenil radky
> PCMCIA=YES
> PCIC=i82365
>
> Bohuzel pocitac stale nemuze tento slot vubec najit.

Zkuste nastavit parametr extra_sockets na 1. Viz readme pro wavelanovy
driver:
-----------
    The swap-box that comes with the IEEE 802.11 WaveLAN ISA Card uses
    (factory set default) I/O address 3E2. By default the i82365 module of
    the pcmcia package only probes at 3E0.
    To read the manual page on this, type the command:
       man i82365

    Two possible solutions are:

    1) Change the I/O address of the card. To do that see Figure C-1
       "I/O Address Strapping of your ISA Card" in the "IEEE 802.11
WaveLAN,
       ISA Card User's Guide".

    2) Load the i82365 module with the "extra_sockets" parameter set to 1.

    On a RedHat 5.2 system, put this in the file "/etc/sysconfig/pcmcia":
       PCMCIA=yes
       PCIC=i82365
       PCIC_OPTS="extra_sockets=1"
       CORE_OPTS=
       CARDMGR_OPTS=
    Look in the PCMCIA-HOWTO for notes about the other distributions.
------

Lisak

--
Jan Liska * E-mail: lisak na infonet.cz * WWW: lisak.infonet.cz
PGP key: finger lisak na nuriko.infonet.cz