PCMCIA slot ve stolnim PC - vyreseno

Martin Patka smartin na semily.cz
Středa Duben 12 22:38:41 CEST 2000

Zdravim,

> Zkuste nastavit parametr extra_sockets na 1. Viz readme pro wavelanovy
> driver:

BINGO!

Diky moc, ten readme jsem samozrejme prolejzal, ale tohle
jsem nejak prehledl.....

Takze ted se s novou chuti vrhnu na ten WaveLan.....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin