PCMCIA slot ve stolnim PC (fwd)

Dusan Sys sys na spk.cz
Čtvrtek Duben 13 08:04:05 CEST 2000

> Preji pekny den,

Na jadre 2.2.x wavelan jede bez problemu. Na ISA slotu musite mit propojen
jumper ketry rika ze i/o port je 3e0. Pokud je jumper rozpojen tak se soket
pcmcia hleda na i/o 3e2. To vsak musite lehce upravit zdrojak pcmcia. je to
v modules/i82365.c na radku 121. Musi tam byt

/* Should we probe at 0x3e2 for an extra ISA controller? */
static int extra_sockets = 0;

Aby vam potom wavelan chodil musite jeste balik pcmcia patchnout o drivery
wavelanu ktere jsou na www.wavelan.com. Doporucuji vezri 6.0 ( v karte musi
byt firmware 6.04 )

Zdravi Dusan Sys