Jaky SCSI radic? Tekram? Adaptec? jiny?

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Duben 13 08:14:18 CEST 2000

Zdenek Drvota wrote:

> Jestli se nemylim, plati u SCSI vzajemna
> (zpetna) kompatibilita, pokud tedy ma radic i
> zarizeni fyzicky stejne konektory.
> (nove radice maji zpravidla i ten starsi-mensi)

Svet scsi je svet obrovskej kompatibility idu veci scsi1, scsi2 a scsi3
naraz a dokonca na tej istej zbernici! a mozes mat naraz na na
scsi-zbernici i waild i normal zariadenia naraz a ta zbernica moze bit 8
ci 16 bitova ...... jednoducho nieje problem nic prepojit. a este nieco
kazde zariadenie moze komunikovat inou rychlostou a inim tipom konexie
(syn/asyn)

P.S. kebi boli takto kompatibilne aj ine veci bola by to krasa!

--
Zivot ma len jednu ulohu.
TOTALNE NAS ZNICIT!

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-