Jaky SCSI radic? Tekram? Adaptec? jiny?

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Duben 13 09:01:26 CEST 2000

Blasko Marek wrote:

> Svet scsi je svet obrovskej kompatibility idu veci scsi1, scsi2 a scsi3
> naraz a dokonca na tej istej zbernici! a mozes mat naraz na na
> scsi-zbernici i waild i normal zariadenia naraz a ta zbernica moze bit 8
> ci 16 bitova ...... jednoducho nieje problem nic prepojit. a este nieco
> kazde zariadenie moze komunikovat inou rychlostou a inim tipom konexie
> (syn/asyn)

To ovsem neplati o Widde Ultra 2 ve spojeni s ostatnimi ze. Jiste daji se
pripojit obe na jedenu sbernici ale nepujdou kazdej tou svou rychlosti. Duvody
jsou docela logicke.Wide Ultra 2 SCSI potrebuje k dosazeni rychlosti 80 MB/s
jine napetove pomery nez pouziva Ultra SCSI ( o ruznych frekvencich nemluvim,
ty by se mozna nejak daly po jednom dratu prenest )  a to na jednom dratu asi
nejde.

> P.S. kebi boli takto kompatibilne aj ine veci bola by to krasa!

Presto s p.s. nelze nez souhlasit. Kompatibilita ve SCSI svete je skutecne
velika. Je to dano nejspise tim ze na SCSI nema nikdo vyhradni monopol, tedy
ze je mnoho vyrobcu, kteri delaji to stejne v podobne kvalite.

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator

http://www.securities.cz