Apache 1.3.12 + php3 +imap +mysql

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 13 09:48:58 CEST 2000

On Tue, Apr 11, 2000 at 10:33:22PM +0200, Petr Simek wrote:

> Jestli myslite to co ja (nejde smazat message - respektive oznacit za
> smazanou) tak na strankach IMP -
>
> http://faq.horde.org/index.cgi?file=192&showLastModified=show
>
> pisou jak se to ma upravit. Nevite jak je to daleko ? - jestli bych nemel
> par dni pockat, nez se s tim trapit sam.

  To je zvlastni, delalo mi to taky, ale chyba byla v IMAP 4.5.
  Bylo jich tam tedy vic. Verze 4.7 je OK, bezi v pohode na DEC/OSF4
  i na Linuxu.

  Mazani neslo s php-4.0b4pl1 - meli tam v imap.c chybu v kontrole poctu
  parametru, php-4.0rc1 je OK a php-3.0.15 taky. I kdyz na te strance pisou
  opravu... Taky se da upravit pocet parametru v imap_delete v IMPu.

  Vyzkousen IMAP 4.7 na Debianu 2.2 a DEC/OSF4 s apacem 1.3.9 a 1.3.12,
  php 3.0.15, php 4.0b4pl1 a php 4.0rc1, mod_perl 1.21, mod_ssl 2.6.0.
  Jako klient jsem pouzil Netscapa 4.7 pro prvni test IMAPu a pak hlavne
  IMP 2.0.11-8.

  Na apaci, mod_ssl a php sedi mod_czech 3.1.1b3-1. V php-4.b4pl1 bylo nutne
  upravit imap.c, patch je na http://www.ff.cuni.cz/~prantl/php/. Funguje
  i s optimizerem.

  Moje stranky k tomu:

    http://www.ff.cuni.cz/~prantl/mod-czech/
    http://www.ff.cuni.cz/~prantl/imap/
    http://www.ff.cuni.cz/~prantl/php/

  zdravi

    Ferda Prantl

> |                             petrsi na jcu.cz                              |

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl