Apache 1.3.12 + php3 +imap +mysql

Úterý Duben 11 23:42:12 CEST 2000

Milan Kerslager (milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz) wrote:
: On Tue, 11 Apr 2000, Petr Simek wrote:
:
: > nevite kde bych nasel php3_mysql modul pro apache 1.3.12 . Prekompiloval
: > jsem php-3.0.15-2 ze src s upravenym imap.c ale vyhorel jsem na tom ze
: > tam neni mysql ! (ach jo) Tak jsem jeste upravil spec soubor - bylo to
: > tam zakomentovane a udelal se mi i balik php-mysql-3.0.15-2.i386.rpm .
:
: Opisovat od Ivo Panacka:
:
: http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/redhat-6.2-cz/php3/RC2/
:
: ted se resi, proc nejede IMAP modul a vyrobeni modulu SSL pro RH6.2cz.

Nejsou to problemy s tim ze IMAP co je v RH 6.2 je slinkovany s podporou
Kerbera? Ja jsem to vyresil tak ze extra pro PHP4 jsem si zkompiloval
IMAP bez Kerbera, rekl ze --with-imap=... a je po problemech.

Leos Bitto