Apache 1.3.12 + php3 +imap +mysql

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 13 09:50:44 CEST 2000

On Tue, Apr 11, 2000 at 09:42:12PM +0000, Leos Bitto wrote:
> [...]
> : > tam zakomentovane a udelal se mi i balik php-mysql-3.0.15-2.i386.rpm .
> :
> : Opisovat od Ivo Panacka:
> :
> : http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/redhat-6.2-cz/php3/RC2/
> :
> : ted se resi, proc nejede IMAP modul a vyrobeni modulu SSL pro RH6.2cz.
>
> Nejsou to problemy s tim ze IMAP co je v RH 6.2 je slinkovany s podporou
> Kerbera? Ja jsem to vyresil tak ze extra pro PHP4 jsem si zkompiloval
> IMAP bez Kerbera, rekl ze --with-imap=... a je po problemech.

  Nevim tedy, co presne delal IMAP, ze nefungoval, ale ona diskutovana chyba
  mazani IMPem byla jen kontrola poctu parametru v imap_delete.

    Ferda Pratl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl