3c90x ve Slinku ??

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 13 13:56:18 CEST 2000

Ing. Václav Peroutka napsal:
> Dobry den,
>
> pred nedavnem jsem stahl Debian Slink, nainstaloval jenom ten zaklad a
> snazim se zprovoznit 3COM Etherlink XL. Ta karta automaticky nenabehne, i
> kdyz jsem zkousel upravovat aliasy v conf.modules. Na hardware.penguin.cz je
> doporuceni, ze to chodi s modulem 3c59x.o

jo. ja tuhle kartu taky beham

> Kdyz se ho pokusim spustit pomoci insmod 3c59x.o napise, ze modul je
> kompilovany pro jadro 2.0.38, ale ja mam jadro 2.2.5 I KDYZ NEVIM, JAK SE
> TAM DOSTALO!

to bych taky rad vedel. 2.2.5 je myslim az v proposed-updates a jenom jako
kernel-source a ne kernel-image. A hugh - jakto ze to ten modul hleda v
adresari /lib/modules/2.0.38 a ne v /lib/modules/2.2.5.

> Kdyz jsem stahl predkompilovany modul pro 2.2.5-22, taky se mu to nelibi, z
> toho stejneho duvodu.

??? -22. zadne takove jadro pro Debian nebylo a nebude.

> Bohuzel, prelozit modul nemuzu, protoze tam zatim nejsou knihovny - u
> pocitace neni CD mech., na tu jsem chtel vlezt po siti. Zajimave je, ze jiny
> pocitac s 3c509 jede v pohode, kartu najde sam...
>
> Nemate nejakou rozumnou radu, jak ze zacarovaneho kruhu ven ???

Nabootovat do 2.0.38. Kdyz tam mate moduly, tak tam to jadro taky nekde bude.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> "Debian - 3 million penguins can't be wrong."