3c90x ve Slinku ??

Ing. Václav Peroutka peroutka na okd.cz
Čtvrtek Duben 13 14:02:57 CEST 2000

> to bych taky rad vedel. 2.2.5 je myslim az v proposed-updates a jenom jako
> kernel-source a ne kernel-image. A hugh - jakto ze to ten modul hleda v
> adresari /lib/modules/2.0.38 a ne v /lib/modules/2.2.5.
Ten druhy adresar tam nikdy ani nebyl a ja zatim nic nekompiloval, jednoduse
neni cim, prvne tam musim nacpat gcc.

> ??? -22. zadne takove jadro pro Debian nebylo a nebude.
Ne, bylo to pro TurboLinux, tonouci se stebla chyta. Pocital jsem s tim, ze
za tou pomlckou by mu to nemuselo vadit.

> Nabootovat do 2.0.38. Kdyz tam mate moduly, tak tam to jadro taky nekde
bude.
Divne je, ze to jadro vsude pise, ze je 2.0.38 a taky se tak chova... I v
rootu je odkaz na vmlinuz jako na 2.0.38...

V.P.