GEnius 2500III

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Duben 13 14:44:03 CEST 2000

Zdravim,

 rad by som sa dozvedel ci sa niekomu doteraz podarilo rozbehat
sietovku GE2500III s maticnou doskou QDI Winnex I?
Ono vobec to nemusia byt zrovna tieto veci staci aby sietovka bola
PCI Ne2k kompatible s chipom Relatek 8029 a doska s chipsetom
i810. Preco sa pytam? Pretoze tato sietovka mi v pohode bezala
az kym som neupgradol dosku na takuto tu. Neviem ci teraz neodisla nahodou
sietovka alebo ci si nerozumie s touto doskou.
V Linuxe s RH6.2 sa to sprava asi takto.
Zvlastne na tom je to , ze modprobe ne2k_pci zbehne bez problemov
Napise ze nasiel Ne2000 kompatible na IRQ 11 a io base 0xd000.
avsak potom ako korektne (naozaj) nastavim siet nejde nic opingovat.
Diodky na sietovke svietia ako keby bolo vsetko ok. Som pripojeny cez TPckovy
kabel. Na hube tiez vidim, ze pripojenie zije. Ked vsak dam tcpdump na eth0
a hodim ping na nejaku ip na vidim iba ako sa cez arp pyta komu patri IP
a to je vsetko(resolv.conf mam vypnuty). Vo WinNT 4.0 to tiez nejde
Nahodi hlasku do event viewru , ze Relatek 8029 (PCI) is not finctioning
a tym to skonci. Ked dam properties na Network adapter spyta sa obligatne veci
kde je zariadenie (PCI/ISA/Pnp Bios) a potom pyta restart. Avsak nepomoze to.
Podotykam , ze predtym mi to s inou doskou slo. Teraz vsak nemozem robit experimenty
lebo pocitac je zablombovany.   Nepada niekoho nejake riesenie.

Dik za kazdy napad

			Peter Hanusiak