[linux] GEnius 2500III

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Duben 13 15:38:32 CEST 2000

Zdravim,
ja mam tiez QDI Winnex I (aj Winnex II)[obidve chipset i810] a sietovka s
chipom Realtek RTL8029 AS mi bez problemov slape, vyrobca je ManLi, ale
myslim, ze to je jedno.
S modulom ne2k-pci to bez problemov bezi, testovane s jadrami
2.0.36-2.0.28 a 2.2.12-2.2.14. Ja mam k tomu stiahnutu taku utilitku pre
dos z webu realteku a s tou sa to da pekne otestovat, ci je ta karta v
poriadku, dokonca mi o odhalilo aj vadny TP kabel.