Přítulný Linux

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Duben 14 16:14:48 CEST 2000

postovni.holub na atlas.cz (František Rybáo) wrote:

>Prý se GIMP pro BeOS poipravuje. Já si osobni myslím, 3/4e to nebude tak velký
>problém. Pokud má Unixové jádro, jak se píše, tak poetáhnutí aplikací z

No, rekl bych spise, ze ma vice ci mene posixove kompatibilni komunikaci. Ja
bych do toho ale nesel. Volne siritelna verze ma mnoho omezeni, presto ze
nejsou v postaveni si neco diktovat. Dneska ma zrejmne sanci uspet jen ten kdo
da zakladni prostredky zdarma a profituje z pridane hodnoty. Co se tyka toho
prijemneho Linuxu, asi bych doporucoval SuSE. Neni sice zdarma, ale uz pred
koupi vite jaky hardware podporuje, je lokalizovan, ma prijemnou instalaci i
pozdejsi konfiguraci. Za dva tisice mate system nesrovnatelne vyssi kvality nez
od jedne nejmenovane firmy a to i se spoustou aplikaci navrch.

S pozdravem

Mila Kuchta