HW pro synchronizaci casu

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Duben 14 08:57:17 CEST 2000

On 14 Apr 2000 07:12:23 +0200, Josef Vogeltanz wrote:

: Proc by mel mit modul od Conrada mizernou presnost?
: Signal bere ze stejneho vysilace, na stejne frekvenci
: (77 kHz) jako ostatni jina zarizeni DCF77. Problem muze
: byt snad jen v rozdilne kvalite prijimaci casti,
: tzn. ze na kratkem paralelnim kabelu je v blizkosti PC
: a tim padem je prijimacova cast rusena a signal vypadava.

Neviem ako modul na par. port, ja vlastnim DCF budik od Conrada
a zrejme som uz trochu na hranici moznosti prijmu signalu.
Ze kazdy druhy den blika, ze sa nesynchronizoval, by mi
nevadilo, problem je v tom, ze on si pri tom bez zabran
nastavi o dve hodiny menej (ze je to _presne_ o dve hodiny,
mi uz nepomoze :-)). Pokial ten modul pre PC funguje rovnako...

V pocitaci pochopitelne nie je problem urobit nejaky
"sanity check".

Stano