Re: Přítulný Linux

George Houdek vmjv na freewwweb.com
Sobota Duben 15 02:46:40 CEST 2000

 Jo Jo nejhorsi je ze sami Linuxaci {ted myslim ty co uz s Linuxem delaji }
jsou na zajice jak na nepritele :-)) V tehle konferenci je to znat take dost
:-(
Jakmile zajic vznese dotaz z 85% dostane utrapenou odpoved experta ve smyslu
"Umite cist ?? co takhle hystori teto konference" a odpoved na problem
...zadna neni !!
Nekdy se me zda ze jsou to proste vyvoleny lide ktery se jednoho dne v 6:30
probudily a najednou VSE ZNALY a VSE VEDELY :-))))
Ono totiz ten zajic muze myt problem ktery v te hystori nenajde a kdyz tak
je to tam podane a resene z jineho uhlu nez potrebuje ten tazajici se zajic.

Problem Linuxu a jeho vyvojaru je v tom ze nejsou schopni udelat alespon
dokumentaci pro zacatecniky tim myslim treba ANO jako Windows !! hezky
nazorne obrazky co kde naskoci a co kam zapsat atd.
Prave tohle pomohlo Billovi udelat z Windows spicku a dat PC VSEM lidem a ne
jen tem co se prave v tech 6:30 probudily:-))
Samozrejme ze i hlavni problem KONFIGURACE hlavne HW tam LINUX programator
proste zklamal a tim ze neustale byla absence dobre konfigurace HW je Linux
porad dole a Billa takhle neohrozi ani ted kdy ma MS velike problemy .

Jak je vydet mezi uzivately RH navic zacla panovat tvrdej odpor a zavrhovani
takovich distrybuci jako je SuSE a Mandrake ,asi prave proto ze u techto
Linuxu nemusi clovek stravyt nehorazne dlouho casu aby Linux sic jen
rozchodil.
Na podobnych konferencich jsou casto problemy uz zkusenych Linuxaku a
nezridka konci vetou "Hlavne me neposilejte pro HOWTO protoze jsem ho cetl
dvakrat a proste nevim jak ten problem odstranit"
Jak je vydet i zkuseny uzivatel kazdou chvylku narazi na VELIKE trable a je
v koncich CO TEPRVE ZACATECNIK!!!!!!

Myslite si zkuseni Linuxaci ze tymhle pristupem k novackum dosahnete zviseni
poptavky po Linuxu ??? Ja myslim ze ne :-)) a kazdy dnes velice dobre zna
taktiku firem ktere maji co rici jak do HW tak do SW "pokud neni zajem o
koupe HW a SW pro Linux tak ho podporovat nebudem"!!!
Maji pravdu proc take pro par tech co si snim hraji na svem pisecku ....pro
par tech co si ho chrani aby nahodou soused neopisoval :-)))) Tak ty je
nevytrhnou!!

Berte to jako povzdech a hlavne namet na zamysleni nad pristupem k novackum
.
                   Jirka stastny uzivatel Linuxu diky SuSE 6.4 :-))))))