SW RAID 1 na RH-6.2 en

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Sobota Duben 15 15:18:13 CEST 2000

Igor Bujna wrote:

> Zpomnel jsem si , ze kdyz jsem na RH 6.1 delal raid s jinym
> kernelem nez od redhatu(na cd-rom RH 6.1), tak jsem ani za
> "boha" nemohl rozchodit raid, protoze kdyz mate typ partitions fd,
> tak v /proc/mdstat musite videt po restartu systemu ,ze vam
> system detekoval raidove disky.No pekne jsem s tim vyhorel,
> protoze jsem zkousel vselijake verze jadra , az jsem prisel na to ,
> ze Redhati delaji nejakou zasadni zmenu v jejim jadre.Nepomohlo
> mi ani upgrade jadra od Redhatu ze Rawhide-to jadro mi zase
> delalo zmatek s modulami.
> [...]

Mam stejny pocit - mel jsem prelozene jadro 2.2.14 (stazene) a s tim to
nejelo. Pokud jsem pouzil orig. jadro, tak je vse OK.

Asi opravdu RH dela nejake zasadni zmeny v jadre. Jinak si to nedovedu
vysvetlit.

PS - a jidlo jsem nepotreboval 2x PIII na 600MHz s 512M pameti a 1x IDE
+ 2x SCSI disky

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00