SW RAID 1 na RH-6.2 en

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Duben 15 16:21:34 CEST 2000

   From: Vaclav Dusek <Vaclav.Dusek na upce.cz>
   Date: Sat, 15 Apr 2000 15:18:13 +0200

Zdravím,

   > Mam stejny pocit - mel jsem prelozene jadro 2.2.14 (stazene) a s tim to
   > nejelo. Pokud jsem pouzil orig. jadro, tak je vse OK.
   >
   > Asi opravdu RH dela nejake zasadni zmeny v jadre. Jinak si to nedovedu
   > vysvetlit.

Ano, stačí se podívat na .spec souboru. Problém je, že ne všechny RAID patche
jsou funkční. V RedHatu jsem nikdy s kernelem a RAIDem potíže neměl. Pravda,
občas jim ujedou startovací skripty apod. :-)

   > PS - a jidlo jsem nepotreboval 2x PIII na 600MHz s 512M pameti a 1x IDE
   > + 2x SCSI disky

Mimochodem - pokud máte SMP stroj, doporučuju všechny IDE disky vydělat
resp. nepoužívat a jet jenom na SCSI. Věřte mi, vím co říkám. Samozřejmě to
platí za předpokladu, že ten SMP stroj bude podle toho využíván, ne pro SMP
workstationy. IDE není podle mého názoru pod Linuxem odladěno v SMP. Ostatně,
kdo má na SMP stroj, má i na SCSI :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz