SW RAID 1 na RH-6.2 en

Sobota Duben 15 16:37:42 CEST 2000

Vaclav Dusek (Vaclav.Dusek na upce.cz) wrote:
: Igor Bujna wrote:
: >
: > > Igor Bujna wrote:
: > > >
: > > > >
: > > > Zkuste mkraid --force /dev/md0
: > >
: > > To uz jsem takle zkousel :-( Vysledek je uplne stejny
: > >
: > >
: > Zpomnel jsem si , ze kdyz jsem na RH 6.1 delal raid s jinym
: > kernelem nez od redhatu(na cd-rom RH 6.1), tak jsem ani za
: > "boha" nemohl rozchodit raid, protoze kdyz mate typ partitions fd,
: > tak v /proc/mdstat musite videt po restartu systemu ,ze vam
: > system detekoval raidove disky.No pekne jsem s tim vyhorel,
: > protoze jsem zkousel vselijake verze jadra , az jsem prisel na to ,
: > ze Redhati delaji nejakou zasadni zmenu v jejim jadre.Nepomohlo
: > mi ani upgrade jadra od Redhatu ze Rawhide-to jadro mi zase
: > delalo zmatek s modulami.
: > Jo jeste myslim je v jadre pro raid neco jako Boot suport,atd.
: > Preji prijemnou praci a nachystejte si hlavne hodne kafe a mozna i
: > nejaky jidlo.
: > Igor Bujna
:
: Mam stejny pocit - mel jsem prelozene jadro 2.2.14 (stazene) a s tim to
: nejelo. Pokud jsem pouzil orig. jadro, tak je vse OK.
:
: Asi opravdu RH dela nejake zasadni zmeny v jadre. Jinak si to nedovedu
: vysvetlit.
:
: PS - a jidlo jsem nepotreboval 2x PIII na 600MHz s 512M pameti a 1x IDE
: + 2x SCSI disky

Ano, RedHat dela v kernelu dost zasadni zmeny co se RAIDu tyce. Maji tam
komplet novou podporu pro RAID, ktera ted bude i v kernelu 2.4. Mimo jine
ma i optimalizaci pro PIII.

Leos Bitto