OT: PPP server

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Sobota Duben 15 17:42:05 CEST 2000

Prijemny den vospolok ;-)

Dovolim si cosi k tomuto dodat. Vsetci sme zacinali, stretli sa s
problemami....
ALE....

Ano, spravna odpovd by mala byt TROSKU ina. Takze:

1. treba k tomu pppd + chat
2. precitat /usr/doc/howto/PPP-HOWTO
3. mozno nazriet do man pppd a man chat

A dotycny uzivatel to na 99,9% rozchodi...

> JEDEN Z TECH STASTNYCH CO SE VZBUDIL V 6:30 :-))))))))))
>
> Jak krasne to vypada co ??? Jak se Vam to libi ?? Urcite to tazatele
> potesilo a vyresilo to jeho problem a on bude velice spokojeny uzivatel
> LINUXu :-)))

Problem bude asi inde. Tuto konferenciu cita dost velke mnozstvo ludi, ktory
sa venuju svojim problemom ale su ochotny poradit. Ano, SU OCHOTNY.
Ale, skuste si prejst archiv konferencie, kolko otazok je zhodnych a
pravidelne
sa opakujucich. Ak odpoviem na prvy, druhy pri petnastom uz nie.
Dostat denne cca 100 mailov, prejst ich. No... kazdy ma urcity volny cas.
Opoved na otazku typu "Nejde mi Linux, preco?" je dost zlozita. Odpoved
na otazku konkretne "Ako rozchodit ppp?" je natolko trivialna (vid hore),
ze uz zo zasady na nu ludia neodpovedia. A verim tomu, ze na otazku typu
"Precital som PPP-howto, spustam ppppd s parametrami XXX a nedari sa mi
pripojit. V logu dostamen XXXXXX"
ZARUCENE DOSTANETE POVZBUDZUJUCU ODPOVED co s tym dalej...

A dalsi typ sprav, ktore asi vecsina ludi hned maze je zo subjectami typu
"Linux" "     " (nic) pripadne "pomoc"

Ono, ak tu pobudnete dlhsie, pochopite.... (a mozno budete reagovat
podobne).
Ono tato konferencia ma urcity META-FAQ a ak sa budete spravat podla neho
ZARUCENE vam nikto nebude nadavat, len sa vam dostane pmoci..

Sory, ale nedalo mi to skusit dotycnemu vysvetlit....

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454