LPRng

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Duben 16 20:20:38 CEST 2000

On Fri, 14 Apr 2000, Daniel Smolik wrote:

> Zdravim,
> zacal jsem si hrat s Lprng. Zalozil jsem si normalni
> tiskarnu pripojenou na paralelni port.
> Tu tiskarnu tam pripojenou fyzicky nemam. A ted to zajimave
> dam lpr /etc/hosts a data projedou queue a
> zmizi. To znamena, ze ten lpd daemon vubec netestuje zda je
> tiskrana Offline  nebo nema papir.
> Funguje vam to take tak ?
To tedy rozhodne ne, ten job je pak stalled a vytiskne se pozdeji. Me to
spise prijde, ze mate problem s filtry, ty se v lprng chovaji uplne jinak
nez v default redhatu nebo debianu. Skuste je zakazat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ukaz mu smrt a smiri se s horeckou.