LPRng

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pondělí Duben 17 06:06:36 CEST 2000

Je mi lito ale me to delalo drive taky. Nikdy jsem
neprisel na to proc. Asi po 3./4 roce po ruznych upgradech
a prechodu zpet na normalni lpr to prestalo.
Pritom na jinem pocitaci to behalo spravne.
(Samotny prechod na lpr to nevyresil)
Dan