Slackware 7 & cestina

Petr Urbanec petr.urbanec na upce.cz
Pondělí Duben 17 07:12:41 CEST 2000

Ja jsem taky zkousel pocetstovat Slackware 7 a po delsim hrani
jsem si vytvoril balicek
ftp://panda.upce.cz/pub/linux/local/slackware/czech/slack-czech.tgz
ktery vznikl kombinaci nastroju ze Slackware a RedHatu

upozornuji, ze se musi zajistit abz se soubor /etc/rc.d/rc.czech
automaticky spoustel, mam pocit
ze je mozne ho zaradit do souboru /etc/rc.d/rc.local (nebo tak nejak)

nepamatuji se konkretni postup implementace, protoze jsem se opet vratil
k RedHatu

Co se tyce emacsu, tak nevim - nepouzivam jej.

Ing. Petr Urbanec                   tel   : 040 603 6080
CIT - UNIVERZITA PARDUBICE          mobil : 0603 505 692
sprava pocitacove site              e-mail: petr.urbanec na upce.cz
Studentska 95                       http://panda.upce.cz
Pardubice                           http://www.upce.cz