Slackware 7 & cestina

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Duben 15 18:46:39 CEST 2000

   From: "Peter Cernoch" <pcernoch na imc.cas.cz>
   Date: Sat, 15 Apr 2000 12:58:14 +0200

Zdravím,

   > Zajimava je prace v emacsu.
   > Pisu cesky, pri dotazu o ulozeni mi nabidne spoustu kodovani a kdyz text
   > ulozim jako iso8859-2, vidim v souboru (mc, F3) misto cestiny zmet znaku.
   > Avsak emacs po znovuotevreni ukaze text spravne ...
   > Ja vsak potrebuji psat a cist dokumenty nejenom v emacsu.

jakou verzi používáte? Jak vypadá Váš .emacs? Jaké balíky máte nainstalovány?
Leim? emacs-cs-utils? Řekl jste nám příliš málo informací...

   > Myslel jsem si, ze aktivnich uzivatelu Slacku je vic :-)

Pokud bude Slackware používat nějaký rozumný systém správy balíčků (např. dpkg
nebo RPM), bude jej používat více lidí. To je můj názor. Slackware dokonce
preferují správci jednoho velkého serveru, ale je to spíše z důvodů
lenosti/neochoty/nedostatku času naučit se systém, který by jim ušetřil
spoustu času. Ale na druhou stranu - je lépe začít u Slackware a přejít
později na jinou distribuci proto, že vím, jaké mají přednosti a uvědomuji si,
jaké mají nevýhody. Přejít proto, že to používají i ostatní je špatné...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz