Přítulný Linux

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Duben 17 13:40:12 CEST 2000

On Sun, Apr 16, 2000 at 12:28:30AM +0200, František Rybář wrote:

> Nezlobte se, já se zeptám trochu blbě, ale mě se v Debianu nabízel dselect
> hned při instalaci, takže se mi ho nepodařilo obejít. Lze to nějak?

  Po precteni moznosti instalace nesmite zvolit vlastni vyber, ale
  jednu z predvolenych instalaci - ta Vam nasype sadu programu
  podle zvoleneho zamereni (Server, Workstation, Development, Full, ...).

  Pak az se seznamite se systemem, muzete pustit dselect a baliky probrat.

  Pro zacatek je to jednodussi, nez hned dselectem vybirat baliky.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl