Přítulný Linux - téměř vyřešeno

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Duben 17 15:51:54 CEST 2000

On Mon, Apr 17, 2000 at 03:35:22PM +0200, František Rybář wrote:
> Dobrý den,
>
> protože jsem chtěl mít svůj oblíbený vim, který instalace automaticky
> nezařadí. No, nakonec jsem ho aspoň částečně pochopil. Pravda, zatím mi
> ještě nejedou X-ka (i když nainstalové jsou, ale chybí jim Xconfig, což bude
> pro mě trochu problém), modem mě také čeká (později), tiskárna (též na
> později).

  Az budete vytvaret XF86Config, zkuste nejprve XF86Setup a az kdyz
  nepujde, tak xf86config. S prvnim se pracuje trosku lip...

  A podivejte se na podporovane graficke karty, treba budete muset
  jeste stahovat nativni X-Server.

    zdravi

      Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl