Přítulný Linux - téměř vyřešeno

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Duben 17 19:16:45 CEST 2000

Karel Dudasek <dudasek na vtopu.army.cz> wrote:
 : On Mon, 17 Apr 2000, František Rybář wrote:
 :> Dobrý den,
 : Dobrý den,
 :> moc. Když se ale zhroutilo vi, asi nějak změnilo fonty, nebo co, a ukazovalo
 :> mi různé paznaky. Nešlo nic přečíst, a druhou konzoli jsem do příštího
 :> restartu odepsal. Musel jsem soubor nakonec prohlížet na třetí konzoli
 :> pomocí more. Nejde nějak konzoli říct, ať se restartuje, aby se fonty
 :> vrátily do původního tvaru?
 : zkusit poslepu napsat "reset". Mel by obnovit fonty a vlastnosti
 : prislusneho terminalu.

ale to co sa stalo bolo pravdepodobne prepnutie terminalu do druhej sady
znakov...
tu pomoze poslat znak ^O (ctrl O) na terminal, napriklad zo shellu:
echo ^V^O

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |