Re: OT:Re: Přítulný Linux

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Duben 17 16:01:40 CEST 2000

FR> Já určitě nějaký čas nebudu používat počítač jako internetový server,
ani ho
FR> dokonce nebudu zatím zapojovat do sítě. Problém je, že tady všichni
nějak
FR> předpokládáte, že rozjíždím doma Linux jako administrátor na podnikové
síti.
FR> Můj počítač nebude mít žádnou IP adresu, apod. Nezlobte, ale Linux pro
Vás

http://www.qsl.net/ok2pid,
PB>http://gw-ddmnj.applet.cz, MP3, účetnictví, nějaké texty a jsem
spokojený.

Chtěl bych psát internetové stránky (HTML, PHP apod.), programovat, psát
knížky, používat účetnictví, honit na něm nějakou jednodušší databázi. Rád
bych tam měl něco jako deníček s plánováním a připomínáním. Astronomie mě
také zajímá, i když jen jako laika. Používal jsem DOSovský skyworld, když
jsem si našel, kde budou nějaké zajímavé objekty, a pak je šel skouknout na
oblohu. Pokud něco takového je pod Linuxem, budu rád.

Na druhé straně prakticky nehraju hry, protože jsem schopen u nich strávit
třeba týdny v kuse. Tak jsem si to před několika lety totálně zakázal.

Rád bych, abych co nejvíc věcí dělal na Linuxu. Asi jediné, proč budu muset
občas zapnout Windows, je v případě programování pro něj. A čtení a zápis
Wordovských souborů, protože asi bude chvíli trvat, než se mi podaří rozjet
nějaký program, který umí formát DOS přečíst.

Rybář