Debian 2.1 CZ/SK a GNOME

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Duben 17 22:30:48 CEST 2000

Dobrý den,

prosím Vás, řekněte mi, jestli se někomu podařilo nainstalovat GNOME z
Debianu 2.1 CZ/SK. Já jsem se pokoušel k tomu donutit dselect. Ten mi
hlásil, že potřebuje k tomu 4 knihovny, začínající gnomelib*. Snažil jsem se
po čtení helpů donutit dselect, aby nainstaloval všechno, ale nedal se. Tak
jsem nakonec začal pátrat, proč. Dselect psal, že potřebuje tyto knihovny ve
verze myslím něco.0.10, ale na CD byly jenom ve verzi něco.0.4. Jenom bych
rád věděl, jestli něco dělám špatně.

Jinak bych případně toto obešel, a nainstaloval to z CD RH, pokud je možné v
Debianu míchat dpkg a rpm. Podle mého by to mělo jít.

Děkuji

Rybář