Debian 2.1 CZ/SK a GNOME

Pondělí Duben 17 22:59:49 CEST 2000

František Rybář napsal:
> Dobrý den,
>
> prosím Vás, řekněte mi, jestli se někomu podařilo nainstalovat GNOME z
> Debianu 2.1 CZ/SK. Já jsem se pokoušel k tomu donutit dselect. Ten mi
> hlásil, že potřebuje k tomu 4 knihovny, začínající gnomelib*. Snažil jsem se
> po čtení helpů donutit dselect, aby nainstaloval všechno, ale nedal se. Tak
> jsem nakonec začal pátrat, proč. Dselect psal, že potřebuje tyto knihovny ve
> verze myslím něco.0.10, ale na CD byly jenom ve verzi něco.0.4. Jenom bych
> rád věděl, jestli něco dělám špatně.

GNOME na techto CD, je NECHUTNE nechutny, padavy, nefunkcni, ... Proste v te
dobe byl gnome dost beta. Radsi upgrade na potato :))

> Jinak bych případně toto obešel, a nainstaloval to z CD RH, pokud je možné v
> Debianu míchat dpkg a rpm. Podle mého by to mělo jít.

fuuj. nejde. Respektive, pokud OPRAVDU vite, co delate, tak to jde obejit.
Pokud fakt chcete, zkuste alien, ale IMHo se hodne zblbnou zavislosti, kvuli
jinym jmenum baliku. Ruce pryc

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Robot101> GNU\Linux on Win32 systems